maandag 5 april 2010

E-Boek hoe je intimidatie aan kunt pakken





Vanaf vandaag, 2e Paasdag 2010, staat mijn nieuwste e-book, hoe je intimidatie aan kunt pakken, online:

Intimidatie aanpakken

Dit boek, dat meer dan 100 pagina's telt, geeft ook meer dan 100 tips, hoe je intimidatie als werknemer aan kunt pakken.

Het is jouw instrument om van je leven een succes te maken. Vergeet niet....
Succes is allereerst een innerlijk besluit, voor dat je er een manifestatie van in de wereld ziet.
Zolang jij niet het besluit neemt om van je leven een succes te maken, kan er niets veranderen.

In dit boek zijn mijn eigen ervaringen verwerkt,
tientallen onderzoeken
vele interviews
allemaal met maar één doel: jouw te ondersteunen nu jij doelwit bent van intimidatie, om zoveel mogelijk kennis en informatie tot je beschikking te hebben om de intimidatie om te draaien, zodat jij weer een succes van jouw leven kunt gaan maken!

Alleen deze maand, april, krijg je €20,- korting als je het boek bestelt.
Dus wees er snel bij!

Ik weet wel, we geven niet graag toe dat we doelwit zijn van pesten, intimidatie, mobbing.
We hopen dat het vanzelf weer overgaat.
We willen alleen maar graag leuk werken....

Maar we weten ook dat het niet vanzelf overgaat,
we weten dat het steeds erger wordt...
En velen hebben nu al buikpijn bij het idee dat ze morgen, dinsdag 6 april weer naar hun werk toe moeten...
In plaats van te genieten van een fantastisch Pasen met de mensen waar je om geeft.

Hoe lang stel jij het besluit nog uit om te onderkennen dat ook jij doelwit bent van intimidatie?
Vanuit mijn eigen ervaring kan ik alleen maar zeggen, dat toen ik het besluit nam om serieus te nemen wat er aan de hand was, mijn leven nog nooit zo opwindend is geweest.
Niet gemakkelijk, natuurlijk niet, maar ik nam zelf weer de regie over mijn leven en ik heb dingen gedaan en dingen ervaren die ik hiervoor nooit voor mogelijk heb gehouden.
En dat is wat ik jou ook gun!

Stel het besluit niet langer uit, bestel mijn boek en ga aan de slag met het programma, in de beslotenheid van je eigen huis, om van jouw leven weer een succes te maken!

Vrolijk Pasen gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten